Giveaway









Została ostatnia sztuka kosmicznej bluzy, którą zaprojektowałam niedawno dla Paprocki&Brzozowski. Postanowiłam sprezentować ją komuś z Was, osób które odwiedzają mojego bloga. Co zrobić, żeby wygrać bluzę? Zasady są proste:

- po pierwsze musicie polubić mój profil na Facebooku,
- po drugie zostawić komentarz (tylko jeden) pod tym postem ze swoim adresem mailowym.

Zwycięzca zostanie wylosowany przy pomocy generatora liczbowego. Konkurs trwa do 2 sierpnia. Zapraszam :)



ENGLISH: I got the last one sweatshirt which I designed some time ago for Paprocki&Brzozowski. I want to present it to you, one of my lovely reader:)
What should you do to win it?

- "like" Alicepoint on facebook
- leave a comment below with you email adress

This Giveaway is open for international readers and runs till 2nd August 2011. A winner will be selected by number generator. Good luck! :)



UPDATE:

Miło mi poinformować, że bluzę dostaje Ewelina Moskalek, gratuluję :)

The winner is Ewelina Moskalek :)



Look how Violetta is wearing my sweat







Amy R.I.P.

Amy Winehouse - Tears dry on their own